University of Pécs logo University of Pécs
Faculty of Engineering and Information Technology
University of Pécs
Faculty of Engineering and Information Technology

A Tanulmányi Csoport nyitvatartása az alábbiak szerint alakul:


Hétfő-Csütörtök

08:30 – 11:30

13:00-15:00

Péntek

08:30 – 12:00

E-mail: tanulmanyi.csoport@mik.pte.hu



Diákigazolvány, matrica

Ügyintéző

Ninkné Poór Kinga

Telefon: +36 72 503 650 / 23890

email: poor.kinga@mik.pte.hu

 

Diákigazolvány, matrica

Ügyfélfogadási idő:

hétfőn, kedden, szerdán 8,30 -11,30

csütörtökön 8,30 -11,30 valamint 13,00 – 15,00

pénteken 8,30 - 12,00

 


Hallgatói pénzügyek

Ügyintéző:

Vándori Márta

T: +36 72 503 650/23653

E.: vandori.marta@mik.pte.hu

 

Hallgatói Pénzügyek  B025 iroda

Ügyfélfogadási idő:


Hétfő-Szerda -Csütörtök: 9:00-11:30

Kedd és Péntek: Zárva ,  előre egyeztetett időpontban van lehetőség ügyintézésre






VÁLTOZÁS! 2020. november 4-én vagy azt követően, a veszélyhelyzet megszűnéséig kiállított, illetve kiállításra kerülő, diákigazolványra való jogosultságról szóló igazolások a kihirdetett veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek, a kiállított igazoláson megjelenő érvényességi időtől függetlenül.


Az igazolást csak kinyomtatott formában fogadják el, elektronikus formában (pl. mobilon felmutatva) nem.

Diákigazolvány érvényesítés postai úton is

A PTE Szenátusának 2021. április 15-i döntése értelmében lehetőség nyílik a diákigazolvány postai úton történő érvényesítésére, melynek díja 1500 forint.

 

A Neptunban a Pénzügyek->Befizetés menüpontban található „Diákigazolvány postai úton történő érvényesítése” tétel kiírása és kiegyenlítése után tudjuk érvényesíteni a PTE Műszaki és Informatikai Kar címére beküldött diákigazolványt. (7624 Pécs, Boszorkány út. 2.)

 

Amennyiben értesítést kapott róla, hogy a Karra megérkezett a diákigazolványa, akkor szintén élhet a postai kiküldés lehetőségével. Kérjük, a fent említett tétel kiírása és kiegyenlítése után jelezze felénk a  poor.kinga@mik.pte.hu címen, hogy kéri a diákigazolvány kipostázását.





Management Board

Annamária Kukai Head of registry office Interim Administrative Assistant - Team Leader

Office Hours:

Monday, Wednesday: 13:00-15:30

Tuesday, Thursday, Friday: 9:00-11:30

Employees

Katalin Zimmermann Administrative Assistant

Tasks:

  • Architect MSc 
  • Civil Engineer BSc
  • Computer Science Engineering BSc, MSc
  • Electrical Engineering BSc
  • Structural Engineer MSc  

Márta Vándori Administrative Assistant

Tasks:

  • Diákigazolvány ügyintézés magyar és külföldi hallgatók részére
  • Architect MSc 
  • Civil Engineer BSc
  • Computer Science Engineering BSc, MSc
  • Electrical Engineering BSc
  • Structural Engineer MSc