University of Pécs logo University of Pécs
Faculty of Engineering and Information Technology
University of Pécs
Faculty of Engineering and Information Technology

Tisztelt Hallgatók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025. július 25-ig a Tanulmányi Csoport személyes ügyfélfogadása hétfőtől péntekig 8.00 és 11.30 óra között áll a rendelkezésre.  

A 1/2025 számú Dékáni utasítás értelmében a Karon nyári leállás van érvényben, így a Tanulmányi Csoport nyári ügyeleti rend szerint áll rendelkezésre 2025. július 28. és augusztus 20. között. Ebben az időszakban a személyes ügyfélfogadás szünetel.

Fent megadott időszakban az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésükre:

E-mail: tanulmanyi.csoport@mik.pte.hu


2025. augusztus 21-től a Tanulmányi Csoport a megszokott nyitvatartással fogadja személyesen is a hallgatókat.

Kellemes nyári pihenést kívánva,
Üdvözlettel:
Tanulmányi Csoport




Befizetések rendje:


Tisztelt Hallgató!

Ezúton szeretném felhívni szíves figyelmét, hogy a Pécsi Tudományegyetemen (PTE) 2025. augusztus 4-től 8-ig tartó kötelező leállás miatt augusztus első felében az alábbiak szerint változik a befizetések rendje, s azok feldolgozási ideje.

Kérem, amikor a fizetési módok közül választ, a következőket vegye figyelembe:

  • 2025. augusztus 1-től augusztus 12-ig a PTE bankszámlájára, illetve gyűjtőszámlájára utalt összegek Neptunba történő rögzítése a megszokottnál hosszabb időt vesz igénybe; a gyűjtőszámlára a fenti időponttól indított összegek előreláthatólag 2025. augusztus 13-tól lesznek felhasználhatók;
  • a Neptunban kiírt összegek teljesítése esetén kérjük ebben az időszakban részesítse előnyben a bankkártyás fizetési módot (Simple pay);
  • amennyiben valamilyen oknál fogva ragaszkodik a fizetési kötelezettsége utalással történő teljesítéséhez és a befizetett összeget 2025. augusztus 12-e előtt szeretné felhasználni, abban az eseteben, az utalást legkésőbb 2025. július 31-ig szíveskedjen elindítani;
  • pénztári befizetés előtt mindenképpen tájékozódjon a pénztárak nyitvatartásáról és a pénztári befizetés feltételeiről a Központi Tanulmányi Iroda honlapján a pénztári nyitva tartás oldalon (https://kti.pte.hu/hu/penztari-nyitvatartas#overlay-context=content/penztari-nyitvatartas ).


Tájékoztatom, hogy 2025. augusztus 13-tól a befizetések Neptunban történő rögzítése ismét a megszokott rendben zajlik majd.

Felhívom szíves figyelmét, hogy 2025. augusztus 1-től 12-ig a cég nevére igényelt számlák kiállításának átfutási ideje is megnövekszik.

Kérdés esetén az ismert elérhetőségeken állunk szíves rendelkezésére.


Üdvözlettel:
Csukáné Jäckl Ildikó
irodavezető





A Tanulmányi Csoport nyitvatartása:


Hétfő-Csütörtök

08:30 – 11:30

13:00-15:00

Péntek

08:30 – 12:00

E-mail: tanulmanyi.csoport@mik.pte.hu



Diákigazolvány, matrica

Ügyintéző

Ninkné Poór Kinga

Telefon: +36 72 503 650 / 23890

email: poor.kinga@mik.pte.hu

 

Diákigazolvány, matrica

Ügyfélfogadási idő:

hétfőn, kedden, szerdán 8,30 -11,30

csütörtökön 8,30 -11,30 valamint 13,00 – 15,00

pénteken 8,30 - 12,00

 


Hallgatói pénzügyek

Ügyintéző:

Vándori Márta

T: +36 72 503 650/23653

E.: vandori.marta@mik.pte.hu

 

Hallgatói Pénzügyek  B025 iroda

Ügyfélfogadási idő:


Hétfő-Szerda -Csütörtök: 9:00-11:30

Kedd és Péntek: Zárva ,  előre egyeztetett időpontban van lehetőség ügyintézésre






VÁLTOZÁS! 2020. november 4-én vagy azt követően, a veszélyhelyzet megszűnéséig kiállított, illetve kiállításra kerülő, diákigazolványra való jogosultságról szóló igazolások a kihirdetett veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek, a kiállított igazoláson megjelenő érvényességi időtől függetlenül.


Az igazolást csak kinyomtatott formában fogadják el, elektronikus formában (pl. mobilon felmutatva) nem.

Diákigazolvány érvényesítés postai úton is

A PTE Szenátusának 2021. április 15-i döntése értelmében lehetőség nyílik a diákigazolvány postai úton történő érvényesítésére, melynek díja 1500 forint.

 

A Neptunban a Pénzügyek->Befizetés menüpontban található „Diákigazolvány postai úton történő érvényesítése” tétel kiírása és kiegyenlítése után tudjuk érvényesíteni a PTE Műszaki és Informatikai Kar címére beküldött diákigazolványt. (7624 Pécs, Boszorkány út. 2.)

 

Amennyiben értesítést kapott róla, hogy a Karra megérkezett a diákigazolványa, akkor szintén élhet a postai kiküldés lehetőségével. Kérjük, a fent említett tétel kiírása és kiegyenlítése után jelezze felénk a  poor.kinga@mik.pte.hu címen, hogy kéri a diákigazolvány kipostázását.





Management Board

Annamária Kukai Head of registry office Interim Administrative Assistant - Team Leader

Office Hours:

Monday, Wednesday: 13:00-15:30

Tuesday, Thursday, Friday: 9:00-11:30

Employees

Katalin Zimmermann Administrative Assistant

Tasks:

  • Architect MSc 
  • Civil Engineer BSc
  • Computer Science Engineering BSc, MSc
  • Electrical Engineering BSc
  • Structural Engineer MSc  

Márta Vándori Administrative Assistant

Tasks:

  • Diákigazolvány ügyintézés magyar és külföldi hallgatók részére
  • Architect MSc 
  • Civil Engineer BSc
  • Computer Science Engineering BSc, MSc
  • Electrical Engineering BSc
  • Structural Engineer MSc