VÁLTOZÁS! DECEMBERI NYITVATARTÁS
Tisztelt Hallgatók!
A 5/2024. számú Dékáni Utasítás értelmében a Karon szünetel a munkavégzés a 2024. december 27. és 2025. január 3. napja közötti időszakban.
Fent megadott időszakban a Tanulmányi Csoport nem lesz elérhető, ezért a 2024. december 20. 13:30 óra után beérkező e-mailek leghamarabb 2025. január 6. 8:00 óra után kerülnek megválaszolásra.
Megértésüket köszönjük!
Végzős hallgatók figyelmébe!
A szakdolgozatok / diplomamunkák feltöltésével kapcsolatos problémákat, a hibaüzenetet tartalmazó képernyőkép másolatát mellékelve a kollart@mik.pte.hu e-mail címre jelezhetik.
Áldott ünnepeket és sikerekben gazdag új esztendőt kívánunk!
Tanulmányi Csoport
A Tanulmányi Csoport nyitvatartása:
Hétfő-Csütörtök
08:30 – 11:30
13:00-15:00
Péntek
08:30 – 12:00
E-mail: tanulmanyi.csoport@mik.pte.hu
Diákigazolvány, matrica
Ügyintéző
Ninkné Poór Kinga
Telefon: +36 72 503 650 / 23890
email: poor.kinga@mik.pte.hu
Diákigazolvány, matrica
Ügyfélfogadási idő:
hétfőn, kedden, szerdán 8,30 -11,30
csütörtökön 8,30 -11,30 valamint 13,00 – 15,00
pénteken 8,30 - 12,00
Hallgatói pénzügyek
Ügyintéző:
Vándori Márta
T: +36 72 503 650/23653
Hallgatói Pénzügyek B025 iroda
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő-Szerda -Csütörtök: 9:00-11:30
Kedd és Péntek: Zárva , előre egyeztetett időpontban van lehetőség ügyintézésre
VÁLTOZÁS! 2020. november 4-én vagy azt követően, a veszélyhelyzet megszűnéséig kiállított, illetve kiállításra kerülő, diákigazolványra való jogosultságról szóló igazolások a kihirdetett veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek, a kiállított igazoláson megjelenő érvényességi időtől függetlenül.
Az igazolást csak kinyomtatott formában fogadják el, elektronikus formában (pl. mobilon felmutatva) nem.
Diákigazolvány érvényesítés postai úton is
A PTE Szenátusának 2021. április 15-i döntése értelmében lehetőség nyílik a diákigazolvány postai úton történő érvényesítésére, melynek díja 1500 forint.
A Neptunban a Pénzügyek->Befizetés menüpontban található „Diákigazolvány postai úton történő érvényesítése” tétel kiírása és kiegyenlítése után tudjuk érvényesíteni a PTE Műszaki és Informatikai Kar címére beküldött diákigazolványt. (7624 Pécs, Boszorkány út. 2.)
Amennyiben értesítést kapott róla, hogy a Karra megérkezett a diákigazolványa, akkor szintén élhet a postai kiküldés lehetőségével. Kérjük, a fent említett tétel kiírása és kiegyenlítése után jelezze felénk a poor.kinga@mik.pte.hu címen, hogy kéri a diákigazolvány kipostázását.
Management Board
Annamária Kukai Head of registry office Interim Administrative Assistant - Team Leader
Monday, Wednesday: 13:00-15:30
Tuesday, Thursday, Friday: 9:00-11:30
Employees
Katalin Zimmermann Administrative Assistant
Phone:
+36 72 503 650 / 23661, 63044
Office:
Boszorkány street 2 B025
Angol nyelvű képzésen résztvevő hallgatókkal foglalkozunk!
- Architect MSc
- Civil Engineer BSc
- Computer Science Engineering BSc, MSc
- Electrical Engineering BSc
- Structural Engineer MSc
Márta Vándori Administrative Assistant
Phone:
+36 72 503 650 / 23653, 63031
Office:
Boszorkány street 2 B025
Angol nyelvű képzésen résztvevő hallgatókkal foglalkozunk!
- Diákigazolvány ügyintézés magyar és külföldi hallgatók részére
- Architect MSc
- Civil Engineer BSc
- Computer Science Engineering BSc, MSc
- Electrical Engineering BSc
- Structural Engineer MSc